thisistheverge:

 Twitter adds filters, but misses the point

Instagram is winning because of the photo-centric community it has built. Instagram created its own medium — a photo stream — that’s easily digestible while exerting minimal brain power. Facebook began with words, and with wall posts, and later evolved to include images. Instagram, on the other hand, was born of a world where people carry smartphones with decent cameras every day and use them to tell stories to friends. Instagram’s success is about a new way to show what you’re up to. It’s about creating a photographic timeline of your life you can flip through as easily as thumbing through a child’s picture book. The filters are just gravy.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s